Met ons 65-jarig bestaan zijn wij uitgegroeid tot een prominent en vooruitstrevend accountantskantoor met een regionaal karakter. Vanuit drie vestigingen bieden wij innovatieve oplossingen aan klanten

Werken bij

Alle vestigingen      24-32 uur

HR-adviseur

Wil jij aan de slag als HR-adviseur bij een leuk accountantskantoor? Ben je op zoek naar een uitdagende functie waar je jezelf kunt ontwikkelen op professioneel en individueel vlak? Lees dan snel verder... 

Uitdaging

Afwisselende werkzaamheden in een fijne werkomgeving

HR diensten gericht op uw specifieke situatie.

Samen Werkt

Zowel met je collega's als met onze clienten uit de regio

We zijn no-nonsense en evenwichtig.

Ontwikkeling & Groei

Jouw persoonlijke ontwikkeling staat centraal

Wie zijn wij?

Door ons team centraal te stellen, kunnen wij onze klanten op de juiste manier bedienen. Onze onderlinge verhoudingen zijn uniek, zowel met elkaar als met onze klanten.

Bij Van Noordenne Accountants zetten wij ons dagelijks in om het beste resultaat voor onze klanten te behalen. Wij zorgen ervoor dat de klant 
over de juiste cijfers beschikt en kijken samen naar de toekomst.
Deskundigheid en betrokkenheid zijn daarbij de belangrijkste pijlers.

Hoewel wij een kleinschalig kantoor zijn met korte lijnen en een informele sfeer, zijn wij professioneel en bedienen we vele (middel)grote klanten op nationaal en internationaal niveau. We zijn collegiaal, ontwikkelen ons continue en hebben veel vrijheid.

Vind jij privé ook belangrijk? Dat komt goed uit, want wij hechten veel waarde aan de juiste work-life balance. Je krijgt bij ons optimale vrijheid voor o.a. indeling van je werktijden, thuis of op kantoor werken en de invulling van jouw persoonlijke wensen
Ons motto is niet voor niets #samenwerkt!

Wij houden niet van in de file staan, en jij vast ook niet. Daarom komen onze klanten én medewerkers uit de regio van onze kantoren, dicht bij huis
dus minder file.


Wat ga je doen?

Samen met je collega HR-adviseur ben jij hét aanspreekpunt van de klant als het gaat om uiteenlopende HR vraagstukken. Jij haalt je energie uit het adviseren van klanten bij de formulering, implementatie en uitvoering van het HR beleid. Daarnaast help jij intern bij de inrichting van de (administratieve) HR organisatie en het optimaliseren van HR processen. Je houdt van een uitdaging en veel afwisselende werkzaamheden.

Wie ben jij?

  • Vakinhoudelijke expertise; je hebt een HR opleiding op Hbo-niveau gevolgd.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Analytisch vermogen en oplossingsgerichte denkwijze.
  • Zelfstandig, flexibel en nauwkeurig.
  • Een professionele, assertieve houding.
  • Affiniteit met salarisverwerkingen is een pré.

Wat hebben wij te bieden?

  • Een uitdagende afwisselende functie;
  • 28 vakantiedagen;
  • (Hele) leuke collega's;
  • Flexibele werktijden (24-32 uur)
  • De ideale work-life balance;
  • Goede arbeidsvoorwaarden?
    Dat spreekt vanzelf!

Is jouw interesse gewekt?

Dan ontvangen we graag uiterlijk maandag 7 juni je CV inclusief motivatie.
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Eline Könemann via recruitment@vnacc.nl of via 0183-697979

0183 697 979
recruitment@vnacc.nl
Deel deze vacature:

Up-to-date blijven?

Meld uzelf aan voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste het laatste nieuws in uw inbox.

aanmelden

Contact

Volg ons

Postbus 463
4200 AL Gorinchem

0183 697 979 info@vnacc.nl
Gorinchem
Van Noordenne Accountants Gorinchem

Kleine Landtong 15
4201 HL Gorinchem

Giessen
Van Noordenne Accountants Giessen

Distributiestraat 25
4283 JN Giessen

Hardinxveld
Van Noordenne Accountants Hardinxveld-Giessendam

Buitendams 91 
3371 BB Hardinxveld-Giessendam